Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Wat staat waar?

Zo vind je alles in de ABN AMRO app

Lees onze tips voor de meestgebruikte of handige functies in de app. En bekijk waar je alles precies kunt vinden. Goed om te weten: stap voor stap veranderen we het uiterlijk van de app. Op sommige plekken ziet de app er daarom anders uit. Maar natuurlijk blijf je bankieren met de veiligheid die je van ons gewend bent.

 
Mobiele telefoon met overzicht van producten in de ABN AMRO app

Dit kun je doen op het inlogscherm

Als je een extra profiel toevoegt, kun je ook apart inloggen met een of meer andere rekeningen. Ook leuk: wist je dat je zelf een foto kunt instellen als achtergrond? Met onze nieuwste update kun je ook kiezen uit je eigen foto's!

Mobiele telefoon met overzicht van producten in de ABN AMRO app

Dit kun je doen bij 'Producten'

Bovenin het scherm staat een balk die je naar links en rechts kunt vegen. Je vindt hier al je betaal-, spaar- of beleggingsrekeningen. Je ziet je saldo, je bij- en afschrijvingen en je kunt direct overboeken. En er kan meer!

Mis je een rekening?

Dit kun je doen bij 'Help'

Hulp nodig bij het regelen van je bankzaken? Hier vind je een antwoord op veelgestelde vragen en hulp per onderwerp, zoals het (de)blokkeren van je betaalpas. Kom je er niet uit? Dan kun je hier contact met ons opnemen.

Dit kun je doen bij het 'belletje'

Via het icoontje met het belletje linksboven in je scherm, kun je onder 'berichten' zien of je een bericht van ons hebt ontvangen. Lees meer over berichten in de app. Onder 'takenlijst' kun je opdrachten verzenden en bevestigen. Ook kun je hier documenten met ons uitwisselen.

Dit kun je doen bij 'Profiel'

Bij 'Profiel' wijzig je bijvoorbeeld je persoonsgegevens, je identificatiecode of de volgorde van je rekeningen. Ook schakel je hier je vingerafdruk in.

Inloggen met QR

Via het QR-icoon links bovenin de app kun je inloggen in Internet Bankieren. Je hebt dan geen e.dentifier meer nodig om in te loggen. Wel zo handig. Scan bij het inloggen in Internet Bankieren de QR-code met de ABN AMRO app en bevestig.

Direct bellen vanuit de app

Via het help-icoontje onder in het menu kun je ons direct bellen. Zo hoef je geen nummer meer in te toetsen en kun je gelijk zien wat de wachttijd is. We zien direct wie je bent, zodat we je verder kunnen helpen.

icoon