De manier waarop we onze bankzaken regelen is aan het veranderen. Moest u vroeger nog de deur uit, nu regelt u uw bankzaken vaak online. Gewoon achter uw eigen computer of via een app op uw telefoon of tablet. Dat is misschien even wennen. Daarom helpen we u graag op weg. Op het juiste moment en de manier die bij u past. Met handige hulpvideo’s bijvoorbeeld. Of met een gesprek via Beeldbankieren. Wilt u graag begeleiding? Meld u dan aan voor een cursus online, op kantoor of voor persoonlijke hulp.
Ook als u uw bankzaken liever in Internet Bankieren regelt, komt de ABN AMRO app goed van pas.
Inloggen in Internet Bankieren op uw PC of laptop? Gebruik de ABN AMRO app. Dat is eenvoudig én veilig.
Bent u uw betaalpas kwijt of is deze gestolen? Blokkeer uw pas direct via de ABN AMRO app. Zo houdt u het veilig.
We helpen u graag op weg met online bankieren. Daarom kunt u gratis deelnemen aan een online cursus óf een cursus op kantoor. Onze adviseurs beantwoorden al uw vragen. Heeft u liever een-op-een begeleiding? Tijdens een cursus op maat krijgt u persoonlijke hulp.
Steeds meer klanten regelen hun dagelijkse bankzaken via de ABN AMRO app. Wat zijn hun ervaringen? Daarover vertellen Peter, Irma, Dorien en Arie.
U kunt ons altijd bellen als u een beetje meer hulp nodig heeft bij uw bankzaken. Bellen is het makkelijkst vanuit de ABN AMRO app. Omdat we zien wie u bent, kunnen we u beter en sneller helpen. Zo krijgt u meteen de juiste medewerker aan de lijn.
Wilt u persoonlijk advies over geldzaken zoals uw spaarrekening of hypotheek? Maak dan een afspraak voor een gesprek via Beeldbankieren. U belt dan via uw computer, tablet of smartphone met één van onze adviseurs.
U kunt uw vragen ook aan onze chatbot Anna stellen. Zij geeft direct antwoord en helpt u snel op weg. Komt ze er niet uit? Dan neemt een echte medewerker het gesprek over. Onze medewerkers zitten maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur voor u klaar.