Lukt het niet om de QR-code te scannen? Wacht totdat de code die je ziet verlopen is. Druk hierna op het pijltje voor een nieuwe. Alsnog niet gelukt? Kijk of je het scherm van je laptop of pc helderder kunt maken. De app updaten op uw telefoon of tablet kan ook helpen.
Wil je een andere identificatiecode kiezen? Deze kan je wijzigen als je de huidige code weet. Bent je de identificatiecode vergeten? Dan moet je de app opnieuw activeren op je toestel. Ook als je drie keer de verkeerde code hebt ingetikt, activeer je de app opnieuw. Hierna kan je een nieuwe code kiezen.
Heb je jouw betaalpas per ongeluk geblokkeerd? Heel vervelend, maar het overkomt iedereen wel eens. Gelukkig kan je simpel zelf je pas deblokkeren in de ABN AMRO app. Ga naar Betalen > Betaalpassen. Selecteer de juiste betaalpas en tik op Deblokkeren.
Of via Internet Bankieren: ga naar Zelf regelen > Betaalpas > Betaalpas (de)blokkeren. Hier lees je meer informatie over wat je zelf kunt doen.