Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Man houdt telefoon vast

Als intermediair weet jij wat de klant nodig heeft

Samen helpen we ondernemers verder

Maak meteen een goed begin voor je klant. Samen laten we ondernemers profiteren van onze expertise. Voor jou hebben we altijd een persoonlijk aanspreekpunt. En we geloven in snel schakelen.

Zo verloopt het proces voor je financieringsaanvraag

1. Je dient een financieringsaanvraag in

Voor je klant wil je een financieringsaanvraag indienen. Je spart even met jouw Partner Manager, of je logt meteen in ons Partner Portal en dient de aanvraag in.

Nog geen toegang tot de Partner Portal?  Vraag hier toegang aan.

2. Je hebt de aanvraag compleet aangeleverd

Je hebt de aanvraag ingediend in ons Partner Portal. Je krijgt een ontvangstbevestiging als je de financieringsaanvraag compleet hebt aangeleverd. Hierna houden we je op de hoogte van de status van je aanvraag. Je kunt altijd real-time de status checken in de portal. Wij nemen de aanvraag verder in behandeling.

3. We reageren binnen 48 uur

We doen een intake op de haalbaarheid van de financieringsaanvraag. Hierna gaat de aanvraag naar de juiste behandelaar. Je ontvangt binnen 48 uur na het indienen van je aanvraag een reactie van de behandelaar. Zo weet je snel waar je aan toe bent.

De belangrijkste afhankelijkheden in het aanvraagproces van de financiering zijn:

  • behoefte, risico en hoogte van de financiering
  • een bestaande of nieuwe klant voor ons
  • de hoogte van de jaaromzet.

4. We werken je aanvraag uit

De behandelaar werkt een voorstel uit. En toetst op kredietbehoefte, financiële haalbaarheid en kredietpolicy. Het kan zijn dat we nog wat meer informatie nodig hebben om te komen tot een definitief voorstel. De behandelaar adviseert je hierover.

  • Kredietaanvragen < 1 miljoen euro werkt de behandelaar zelf uit.
  • Kredietaanvragen > 1 miljoen euro werkt de behandelaar samen met een financieringsspecialist uit.

5. Je ontvangt een definitieve offerte

Na goedkeuring van de financieringsaanvraag ontvang je een definitieve offerte. Hierin staan de volgende belangrijkste punten: 

  • de hoogte van de financiering
  • de kredietvoorwaarden
  • het aflossingsschema
  • de rente en zekerheden
  • alle aanvullende voorwaarden.

We bespreken de offerte altijd samen met jou en je klant.

Zo verloopt het proces voor je financieringsaanvraag

1. Je dient een financieringsaanvraag in

Voor je klant wil je een financieringsaanvraag indienen. Je spart even met jouw Partner Manager, of je logt meteen in ons Partner Portal en dient de aanvraag in.

Nog geen toegang tot de Partner Portal?  Vraag hier toegang aan.

2. Je hebt de aanvraag compleet aangeleverd

Je hebt de aanvraag ingediend in ons Partner Portal. Je krijgt een ontvangstbevestiging als je de financieringsaanvraag compleet hebt aangeleverd. Hierna houden we je op de hoogte van de status van je aanvraag. Je kunt altijd real-time de status checken in de portal. Wij nemen de aanvraag verder in behandeling.

3. We reageren binnen 48 uur

We doen een intake op de haalbaarheid van de financieringsaanvraag. Hierna gaat de aanvraag naar de juiste behandelaar. Je ontvangt binnen 48 uur na het indienen van je aanvraag een reactie van de behandelaar. Zo weet je snel waar je aan toe bent.

De belangrijkste afhankelijkheden in het aanvraagproces van de financiering zijn:

  • behoefte, risico en hoogte van de financiering
  • een bestaande of nieuwe klant voor ons
  • de hoogte van de jaaromzet.

4. We werken je aanvraag uit

De behandelaar werkt een voorstel uit. En toetst op kredietbehoefte, financiële haalbaarheid en kredietpolicy. Het kan zijn dat we nog wat meer informatie nodig hebben om te komen tot een definitief voorstel. De behandelaar adviseert je hierover.

  • Kredietaanvragen < 1 miljoen euro werkt de behandelaar zelf uit.
  • Kredietaanvragen > 1 miljoen euro werkt de behandelaar samen met een financieringsspecialist uit.

5. Je ontvangt een definitieve offerte

Na goedkeuring van de financieringsaanvraag ontvang je een definitieve offerte. Hierin staan de volgende belangrijkste punten: 

  • de hoogte van de financiering
  • de kredietvoorwaarden
  • het aflossingsschema
  • de rente en zekerheden
  • alle aanvullende voorwaarden.

We bespreken de offerte altijd samen met jou en je klant.

We leren je graag kennen

Wil je als intermediair een persoonlijk aanspreekpunt? We zijn er voor je. Vertel ons over je wensen en samen helpen we jouw klant. 

ABN AMRO

Gebruik ons Partner Portal

Het Partner Portal is jouw digitale omgeving. Hier dien je gemakkelijk en snel aanvragen in. En je kunt een bericht sturen aan je partner manager om even te sparren. Nog geen toegang tot dit portal? Neem contact met ons op. 

Speciaal voor jou als intermediair: een direct aanspreekpunt

Persoonlijk

Altijd een vertrouwd aanspreekpunt, die jou kent en snapt wat je nodig hebt.

Snel

Snel antwoord op jouw vragen en directe lijnen naar relevante producten en diensten.

Expertise

Experts om mee te sparren, voor een oplossing die past bij jouw klant.

Twee vrouwelijke ondernemers hebben een meeting

Jij bent nét dat stapje voor

Weten wat er nu speelt, maar ook wat er komen gaat. Als intermediair is dat heel belangrijk. Zo baseer je beslissingen voor jouw klant op de ontwikkelingen en trends in de sector. Onze sectorexperts weten er alles van en houden je op de hoogte zodat jij precies ziet waar de kansen liggen. Nét dat stapje voor dankzij onze sectorkennis.

icoon

Veelgestelde vragen

Wij gaan graag met je in gesprek! Neem contact met ons op .

Aansluitend nemen wij contact met je op voor een persoonlijk onderhoud (telefonisch of via beeldverbinding) waarin we kennis met je maken. Jouw wensen gaan we bespreken en we bekijken wat er nodig is om jouw (aan)vraag snel te kunnen behandelen.

Dit hangt af van het type aanvraag (vb werkkapitaal-vastgoed-commercieel vastgoed).

In ieder geval vragen wij van jou de IB-aangifte van de ondernemer en de definitieve jaarrekeningen van de afgelopen 3 jaren. Eventueel dienen deze te worden aangevuld met interne cijfers van het lopende boekjaar en/of prognose voor de komende 1 tot 2 jaren. Ook kan een taxatierapport onderdeel zijn van een aanvraag als er sprake is van financiering van vastgoed, of ter dekking van de financiering.

Ja, dat kan. Neem contact met ons op. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met je op om de aanvraag te bespreken. Belangrijk bij het voorbespreken van een aanvraag is dat we in bezit zijn van de benodigde relevante informatie. Zo kunnen wij met jou een analyse maken. Bij voorkeur stuur je deze informatie direct mee in de mail.

Stuur ons een bericht . Wij plaatsen je dan op de verzend- en uitnodigingenlijst.

Wil je als een persoonlijk aanspreekpunt? Stuur ons een bericht  en we nemen binnen 24 uur contact met je op. Vertel ons over jouw wensen en locatie en we zoeken de beste match voor je.

"Blijf de mogelijkheden van financieren via New10 uitbreiden, dat is echt een topconcept.” Een mooie tip van Ruud Lubbers en Tom Marsman van Credion. Wat vinden ze verder van onze samenwerking?

Freek Putman is nu 6 jaar onze partner. Voor zijn klant kijkt hij eerst of een bank de beste partij is. Want de voorwaarden zijn vaak beter bij een bank. En soms is er meer mogelijk. "Altijd op zoek naar de ja." Voor ons heeft hij ook verbeterpunten.