Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Private Banking Goes

Vermogen in evenwicht

Vermogen vraagt om een persoonlijke aanpak. Dan is het prettig als er iemand met u meekijkt en meedenkt. Alles staat of valt met de juiste balans tussen nu en later. Private bankers Martin Janse en Ronald Zwager helpen u met een evenwichtig beheer van uw vermogen.

ABN AMRO

Maak kennis met ABN AMRO MeesPierson Goes

“Elke klant heeft zijn eigen verhaal. Voor mij begint het dan ook met oprechte interesse”, begint Ronald. Bij de private bank heeft elke klant een vaste contactpersoon. “Dat is om te beginnen fijn voor de klant. Maar het zorgt er ook voor dat we echt van waarde kunnen zijn.”

ABN AMRO

Weloverwogen beslissingen nemen

“Alle financiële keuzes die je maakt zijn van invloed op je privésituatie”, benadrukt Martin. “Wij hebben zicht op de gehele financiële situatie en helpen onze klanten om alles steeds in de juiste samenhang te doen. Dat begint dus met een goede structuur. De vraag of beleggen een verstandige keuze is, volgt pas daarna.”

Wat kunnen wij voor u betekenen?

  • Aandacht voor u als klant
  • Oprechte interesse en het simpel en pragmatisch benaderen van complexe zaken
  • Diensten zoals bedrijfsoverdracht, vermogensplanning, beleggen en meer

Wat kunt u verwachten als klant bij Private Banking Goes?

icoon
icoon
icoon

Kennismaking

Middels een informeel gesprek leren we u graag kennen. Ook gaan we even dieper in op financiële situatie en bespreken we de mogelijkheden.

Oplossingen op maat

Nadat we uw wensen en doelen bij de kennismaking in kaart hebben gebracht, krijgt u via Vermogensplanning een uniek rapport. Dit rapport is helemaal op u en uw vermogen afgestemd.

Persoonlijke aandacht

We vinden het belangrijk dat ons advies bij u past en ook blijft passen. Daarom bekijken we minimaal 1 keer per jaar uw situatie opnieuw. Zijn er wijzigingen nodig? Dan nemen we die gelijk mee.

icoon

Kennismaking

Middels een informeel gesprek leren we u graag kennen. Ook gaan we even dieper in op financiële situatie en bespreken we de mogelijkheden.

icoon

Oplossingen op maat

Nadat we uw wensen en doelen bij de kennismaking in kaart hebben gebracht, krijgt u via Vermogensplanning een uniek rapport. Dit rapport is helemaal op u en uw vermogen afgestemd.

icoon

Persoonlijke aandacht

We vinden het belangrijk dat ons advies bij u past en ook blijft passen. Daarom bekijken we minimaal 1 keer per jaar uw situatie opnieuw. Zijn er wijzigingen nodig? Dan nemen we die gelijk mee.

ABN AMRO

Vertrouwen is de basis

“Wij willen een sparringpartner zijn voor onze klanten”, zegt Martin. “Dan praat je over een vertrouwensrelatie. Die biedt ook ruimte voor ongevraagd advies. Bijvoorbeeld als we zien dat een maatwerkfinanciering van de vastgoedportefeuille de vermogenspositie van de klant kan verstevigen.” Gaat Martin verder. “De klant vindt het ook belangrijk dat alles juridisch en fiscaal goed geregeld is. En dat iedereen binnen de familie zich er prettig bij voelt. In dit soort situaties nemen we ook de kinderen actief mee", geeft Ronald aan.

ABN AMRO

Het leven staat niet stil

De private bank beweegt met het leven van de klant mee. “We zijn er voor hem in alle fasen van zijn leven”, schetst Martin. “Als je vijf jaar geleden een testament hebt opgesteld, is het de vraag of deze vandaag nog steeds aansluit op je persoonlijke situatie.” “Daarom is het belangrijk dat we dicht bij onze klanten staan”, gaat Ronald verder. “Zo kunnen we tijdig aan de bel trekken als ontwikkelingen in het leven van de klant om aanpassingen in het beheer van het vermogen vragen.”

ABN AMRO

Meer dan alleen financieel advies

Het is belangrijk om het geheel te overzien, met de toekomst in het vizier. Dat geldt zeker ook voor uw vermogen. Alles staat of valt met de juiste balans tussen nu en later. We helpen u met een evenwichtig beheer van uw vermogen. Veel van die gesprekken gaan over zaken als de relatie met de kinderen, het testament en vermogensoverdracht. We luisteren goed naar de dilemma’s van onze klanten en denken actief met ze mee.
Kantoor

Wat Private Banking Goes voor u kan betekenen

Vermogensbeheer

Wilt u het beheer van uw vermogen overlaten aan specialisten? Met vermogensbeheer laat u uw vermogen beleggen volgens uw risicoprofiel.

Beleggingsadvies

Beleggingsadvies nodig? Onze beleggingsadviseur is graag uw deskundige sparringpartner. Samen bouwt u uw beleggingsportefeuille op.

Filantropie

Wilt u met uw vermogen bijdragen aan een betere wereld? Wij helpen u graag op weg zodat u met uw geld of tijd een positief verschil kunt maken.

Zelfstandig beleggen

Volledig zelfstandig beleggen, zonder advies van een beleggingsadviseur. U neemt zelf uw beslissingen en belegt via de beveiligde omgeving van Internet Bankieren.

Bedrijfsoverdracht & verkoop

Bent u ondernemer en bent u van plan om nu of in de komende jaren uw bedrijf te verkopen? Wij bieden een uitgebreide service voor, tijdens en na de bedrijfsoverdracht.

Investeren in vastgoed

Wilt u investeren in vastgoed? Dan kan de Private Banking Vastgoedfinanciering voor u een goede oplossing zijn. Onze specialisten bespreken graag de mogelijkheden met u.

Adresgegevens kantoor Goes

Ons kantoor is op dit moment gevestigd op:


ABN AMRO MeesPierson

Piet Heinstraat 9

4461 GL Goes

Heeft u vragen over Private Banking in Goes?

Voor al uw dagelijkse bankzaken kunt u terecht bij onze collega's van Private Assistance. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.


>>  Bel Private Assistance

Veelgestelde vragen in Goes

U kunt klant worden bij ABN AMRO MeesPierson als u:

  • Een vrij besteedbaar vermogen van minimaal € 500.000 heeft
  • Een ondernemer bent en verwacht binnen nu en drie jaar een vermogen van € 500.000 op te bouwen
  • Interesse heeft in een (hypothecair) krediet van minimaal 1 mln

Nee, er zijn geen extra kosten verbonden aan onze Private Banking dienstverlening. Wij vinden goede ondersteuning en adviezen belangrijk voor onze klanten.

Ons kantoor is op dit moment gevestigd op:

ABN AMRO MeesPierson

Piet Heinstraat 9

4461 GL Goes 

T. +31 113 245 502

Bent u al klant bij ABN AMRO MeesPierson?

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:

  • Via uw Private Banker
  • Via Private Assistance, onze collega's zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.

Heeft u interesse in klant worden bij ons?

U kunt een vrijblijvende afspraak maken door:

  • Een afspraak te maken via ons contactformulier
  • Onze Private Assistance te bellen via +31 (0)20 343 43 43

Wanneer u bij ons een afspraak wilt maken willen wij u graag zo snel mogelijk kunnen helpen. Bent u klant van ons en u wilt uw banker spreken, dan heeft u doorgaans dezelfde week nog een afspraak. Bent u nog geen klant van ons? Dan heeft u via ons contactformulier op korte termijn een vrijblijvende afspraak met Ian Segers, Manager New Business. Na dit kennismakingsgesprek kan hij u koppelen aan een private banker.

De private bank beweegt met het leven van de ondernemer mee. “We zijn er voor hem in alle fasen van zijn leven en bedrijf”, schetst Martin de relatie met klanten. “Net als een bedrijf is ook een leven voortdurend in beweging. Als je vijf jaar geleden een testament hebt opgesteld, is het de vraag of deze vandaag nog steeds aansluit op je persoonlijke situatie. Maar ook op je onderneming.” “Daarom is het belangrijk dat we dicht bij onze klanten staan”, benadrukt Elise. “Zo kunnen we tijdig aan de bel trekken als ontwikkelingen in het bedrijf of het leven van de ondernemer om aanpassingen in het beheer van het vermogen vragen.” De private bank onderhoudt intensief contact met de collega’s van de zakelijke bank.

Een visie op de toekomst

Het kantoor in Goes bedient ondernemende klanten in heel Zeeland. “Veel van onze klanten zijn actief in voedingsmiddelen, horeca, toerisme en transport”, schetst Elise. “Ik vind het heel inspirerend om het ene moment met een mosselkweker of agrariër, en dan weer met een restauranteigenaar of internationaal transporteur aan tafel te zitten.” Deze tijd brengt voor ondernemers de nodige uitdagingen met zich mee. “Het dwingt ze om een hernieuwde visie op de toekomst te formuleren”, stelt Martin tot slot. “Het is mooi om te zien hoe sommige ondernemers die bedreigingen in kansen weten om te buigen. Wat onze klanten ook beweegt, wij zijn er om ze bij te staan.”

In gesprek over Private Banking?

Bel mij terug

Laat uw gegevens achter en we bellen u binnen twee werkdagen terug.

In gesprek over Private Banking

We staan op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur voor u klaar om van gedachten te wisselen.

Private Assistance

We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.