Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Omgangsregels

Aan de telefoon, op kantoor, beeldbankieren, chat en social media

Bij ABN AMRO willen wij je zo goed mogelijk van dienst zijn. Respectvol met elkaar omgaan vinden wij daarom heel belangrijk. Want alleen zo kunnen we open en eerlijk praten over je bankzaken in een veilige omgeving. Voor jouw en onze veiligheid hebben wij een aantal omgangsregels.

Respectvol met elkaar omgaan

Algemeen

Voor de veiligheid hanteren wij algemene omgangsregels. 

Op kantoor

Als je een van onze kantoren bezoekt, dan gelden onze huisregels. 

Op social media

Reageer je op onze social media kanalen? Blijf dan respectvol en reageer inhoudelijk.

Onze omgangsregels

Algemeen

Onze algemene omgangsregels:

  • Respecteer elkaar en elkaars bezittingen
  • Beledig niet, schreeuw niet en scheld elkaar niet uit
  • Discriminatie, chantage, intimidatie, lichamelijk geweld en bedreigingen zijn niet toegestaan
  • Ongewenste intimiteiten en ongewenste seksueel getinte aandacht zijn niet toegestaan
  • Bij lichamelijk geweld doen we altijd aangifte

Als je deze regels niet naleeft, heeft dat mogelijk negatieve gevolgen. Soms krijg je alleen een waarschuwing. Bij ernstige overtredingen krijg je een tijdelijk of blijvend landelijk kantoorverbod. Ook kunnen we de bankrelatie opzeggen. De schade die je hebt veroorzaakt, kunnen we op je verhalen.

Als het nodig is, verwerken wij je persoonsgegevens door gebeurtenissen op te slaan en maatregelen te treffen. Wil je meer weten over hoe wij omgaan met je persoonsgegevens en welke rechten je hebt? Lees dan ons privacy statement.

Op kantoor

Als je een van onze kantoren bezoekt, dan gelden onze huisregels. Hiermee zorgen we samen voor een fijne en veilige omgeving voor klanten, medewerkers en bezoekers. Onze huisregels:

  • Volg de regels van ons personeel direct op
  • Verlaat het gebouw direct als je daarom wordt gevraagd. Neem ook je bezittingen en spullen mee.
  • Laat je identiteitskaart zien als dat wordt gevraagd en geef de reden van je bezoek
  • Tassen en koffers kunnen worden gecontroleerd
  • Veroorzaak geen overlast. Gedraag je niet vervelend en maak niet veel lawaai.

Het volgende is niet toegestaan:

  • Foto's, video's of geluidsopnames maken zonder duidelijke toestemming
  • Roken, vapen, drugs- of alcoholgebruik
  • Voorwerpen of materialen die mogelijk (brand)gevaarlijk zijn of het zicht in de weg staan
  • Groepen vormen
  • Klanten en personeel tegenhouden, bedreigen of (mondeling) lastigvallen
  • Looproutes, vluchtwegen of (nood)deuren afsluiten
  • Integraalhelmen of bivakmutsen dragen

Als je de huisregels niet naleeft, heeft dat mogelijk negatieve gevolgen. Je kunt een tijdelijk of blijvend toegangsverbod krijgen. Ook kunnen we de bankrelatie opzeggen. We sluiten het gebouw als het personeel dit nodig vindt, ook tijdens openingstijden.

Op social media

Op onze social media kanalen ben je van harte welkom om te reageren. We verwachten wel dat je respectvol blijft en inhoudelijk reageert op het onderwerp. De do's and dont’s:

  • Blijf respectvol. Scheld niet en speel niet op de persoon. Discrimineer of beledig niet op basis van geslacht, ras, afkomst, geloof, geaardheid en andere wettelijke verboden gronden.
  • Reageer ‘on-topic’. Je reactie moet iets te maken hebben met het onderwerp waarop je reageert.
  • Als je ontevreden bent over onze dienstverlening, plaats dan een bericht onder één post op onze pagina. Ons Webcare team zal inhoudelijk reageren op je bericht.
  • Respecteer de privacy van anderen en deel geen persoonsgegevens
  • Reclame-uitingen en off-topic berichten zijn niet toegestaan en zullen wij verwijderen
  • We spreken met ‘je’ en ‘jij’ op onze social media kanalen, tenzij je dat niet prettig vindt

Als je je niet aan deze regels houdt, kunnen we je reactie verbergen of verwijderen. Blijf je doorgaan, dan kunnen we je blokkeren van onze pagina. Je kunt dan niet meer reageren op onze berichten. We kunnen hier melding van maken en de bankrelatie opzeggen.

Onze omgangsregels

Algemeen

Onze algemene omgangsregels:

  • Respecteer elkaar en elkaars bezittingen
  • Beledig niet, schreeuw niet en scheld elkaar niet uit
  • Discriminatie, chantage, intimidatie, lichamelijk geweld en bedreigingen zijn niet toegestaan
  • Ongewenste intimiteiten en ongewenste seksueel getinte aandacht zijn niet toegestaan
  • Bij lichamelijk geweld doen we altijd aangifte

Als je deze regels niet naleeft, heeft dat mogelijk negatieve gevolgen. Soms krijg je alleen een waarschuwing. Bij ernstige overtredingen krijg je een tijdelijk of blijvend landelijk kantoorverbod. Ook kunnen we de bankrelatie opzeggen. De schade die je hebt veroorzaakt, kunnen we op je verhalen.

Als het nodig is, verwerken wij je persoonsgegevens door gebeurtenissen op te slaan en maatregelen te treffen. Wil je meer weten over hoe wij omgaan met je persoonsgegevens en welke rechten je hebt? Lees dan ons privacy statement.

Op kantoor

Als je een van onze kantoren bezoekt, dan gelden onze huisregels. Hiermee zorgen we samen voor een fijne en veilige omgeving voor klanten, medewerkers en bezoekers. Onze huisregels:

  • Volg de regels van ons personeel direct op
  • Verlaat het gebouw direct als je daarom wordt gevraagd. Neem ook je bezittingen en spullen mee.
  • Laat je identiteitskaart zien als dat wordt gevraagd en geef de reden van je bezoek
  • Tassen en koffers kunnen worden gecontroleerd
  • Veroorzaak geen overlast. Gedraag je niet vervelend en maak niet veel lawaai.

Het volgende is niet toegestaan:

  • Foto's, video's of geluidsopnames maken zonder duidelijke toestemming
  • Roken, vapen, drugs- of alcoholgebruik
  • Voorwerpen of materialen die mogelijk (brand)gevaarlijk zijn of het zicht in de weg staan
  • Groepen vormen
  • Klanten en personeel tegenhouden, bedreigen of (mondeling) lastigvallen
  • Looproutes, vluchtwegen of (nood)deuren afsluiten
  • Integraalhelmen of bivakmutsen dragen

Als je de huisregels niet naleeft, heeft dat mogelijk negatieve gevolgen. Je kunt een tijdelijk of blijvend toegangsverbod krijgen. Ook kunnen we de bankrelatie opzeggen. We sluiten het gebouw als het personeel dit nodig vindt, ook tijdens openingstijden.

Op social media

Op onze social media kanalen ben je van harte welkom om te reageren. We verwachten wel dat je respectvol blijft en inhoudelijk reageert op het onderwerp. De do's and dont’s:

  • Blijf respectvol. Scheld niet en speel niet op de persoon. Discrimineer of beledig niet op basis van geslacht, ras, afkomst, geloof, geaardheid en andere wettelijke verboden gronden.
  • Reageer ‘on-topic’. Je reactie moet iets te maken hebben met het onderwerp waarop je reageert.
  • Als je ontevreden bent over onze dienstverlening, plaats dan een bericht onder één post op onze pagina. Ons Webcare team zal inhoudelijk reageren op je bericht.
  • Respecteer de privacy van anderen en deel geen persoonsgegevens
  • Reclame-uitingen en off-topic berichten zijn niet toegestaan en zullen wij verwijderen
  • We spreken met ‘je’ en ‘jij’ op onze social media kanalen, tenzij je dat niet prettig vindt

Als je je niet aan deze regels houdt, kunnen we je reactie verbergen of verwijderen. Blijf je doorgaan, dan kunnen we je blokkeren van onze pagina. Je kunt dan niet meer reageren op onze berichten. We kunnen hier melding van maken en de bankrelatie opzeggen.