Bij ABN AMRO willen wij je zo goed mogelijk van dienst zijn. Respectvol met elkaar omgaan vinden wij daarom heel belangrijk. Want alleen zo kunnen we open en eerlijk praten over je bankzaken in een veilige omgeving. Voor jouw en onze veiligheid hebben wij een aantal omgangsregels.
Voor de veiligheid hanteren wij algemene omgangsregels.
Als je een van onze kantoren bezoekt, dan gelden onze huisregels.
Reageer je op onze social media kanalen? Blijf dan respectvol en reageer inhoudelijk.
Onze algemene omgangsregels:
Als je deze regels niet naleeft, heeft dat mogelijk negatieve gevolgen. Soms krijg je alleen een waarschuwing. Bij ernstige overtredingen krijg je een tijdelijk of blijvend landelijk kantoorverbod. Ook kunnen we de bankrelatie opzeggen. De schade die je hebt veroorzaakt, kunnen we op je verhalen.
Als het nodig is, verwerken wij je persoonsgegevens door gebeurtenissen op te slaan en maatregelen te treffen. Wil je meer weten over hoe wij omgaan met je persoonsgegevens en welke rechten je hebt? Lees dan ons privacy statement.
Als je een van onze kantoren bezoekt, dan gelden onze huisregels. Hiermee zorgen we samen voor een fijne en veilige omgeving voor klanten, medewerkers en bezoekers. Onze huisregels:
Het volgende is niet toegestaan:
Als je de huisregels niet naleeft, heeft dat mogelijk negatieve gevolgen. Je kunt een tijdelijk of blijvend toegangsverbod krijgen. Ook kunnen we de bankrelatie opzeggen. We sluiten het gebouw als het personeel dit nodig vindt, ook tijdens openingstijden.
Op onze social media kanalen ben je van harte welkom om te reageren. We verwachten wel dat je respectvol blijft en inhoudelijk reageert op het onderwerp. De do's and dont’s:
Als je je niet aan deze regels houdt, kunnen we je reactie verbergen of verwijderen. Blijf je doorgaan, dan kunnen we je blokkeren van onze pagina. Je kunt dan niet meer reageren op onze berichten. We kunnen hier melding van maken en de bankrelatie opzeggen.