Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

  • Geen nummer intoetsen
  • Geen belmenu
  • Direct bij de juiste afdeling
  • Vooraf zien wat de geschatte wachttijd is

Bel ons via de app

Zo word je sneller geholpen

  • Geen nummer intoetsen
  • Geen belmenu
  • Direct bij de juiste afdeling
  • Vooraf zien wat de geschatte wachttijd is

Scan de code en bel ons via de app

Scan de QR-code met de ABN AMRO app. Tik op het QR-icoon linksboven in het scherm en richt de camera van je telefoon op de QR-code. Tik daarna op de knop 'Verder' die op je scherm verschijnt. Nu kun je kiezen over welk onderwerp je wilt bellen. 

Let op: als je via de ABN AMRO app belt, betaal je de normale belkosten.

Zo bel je ons via de app

Zo bel je ons via de app

1. Open de app en log in

2. Tik op het help-icoontje onderin het scherm

3. Tik op 'Bel met ons'

4. Ga naar het tabblad 'Zakelijk'

5. Kies je onderwerp en bel

Veelgestelde vragen

Je kunt met ons bellen op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten. Je kunt je vraag dan aan Chatbot Anna stellen. Zij kan bij veel bankzaken dag en nacht helpen en heeft misschien antwoord op je vraag. 

Als je ons belt vanuit de app betaal je de .

Als je een onderwerp hebt gekozen, zie je een schatting van de wachttijd. Houd er rekening mee dat dit langer of korter kan duren dan is aangegeven.

Wil je niet wachten? Chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen (op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur).

Geen. Omdat je bent ingelogd, zien we meteen wie je bent. Als je een zakelijk profiel hebt ingesteld, dan zien we ook dat je ons als zakelijke klant belt en kunnen we je nog beter helpen. Zo kom je direct uit bij de juiste afdeling. Chat je liever vanuit de app? Ook dan komt je zakelijk profiel van pas. Een zakelijk profiel instellen.

In de app vind je op het openingsscherm een aantal tips, die je zonder inloggen kunt lezen:

Het is niet nodig om een telefoonnummer in te toetsen. Als je ons belt vanuit de ABN AMRO app op je telefoon, bel je direct naar onze klantenservice. Ook sla je het belmenu over. En omdat je bent ingelogd, zien we meteen wie je bent.

Ja, je kunt ook met ons chatten vanuit de app. Chatbot Anna geeft snel antwoord. Als het nodig is, helpt de klantenservice je verder.

Als je ons belt vanuit de app, bel je ons vanuit de beveiligde omgeving van de app. De app krijgt elke twee weken een software-update en gebruikt de nieuwste beveiliging. Zo zorgen we ervoor dat je gegevens beschermd blijven. Omdat je geen nummer in hoeft te toetsen, is de kans op het verkeerd intoetsen minimaal. Zo weet je zeker dat je contact met ons hebt. En omdat je bent ingelogd als je ons belt, weten wij ook zeker dat we jou aan de lijn hebben. Wel zo prettig!

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt ons vanuit het buitenland natuurlijk wel op de 'gewone' manier bellen. Bekijk ons overzicht met telefoonnummers.

Lees je deze pagina op je computer? Dan gaat bellen vanuit de app ook heel makkelijk als je deze   scant:

Scan de code en bel ons direct vanuit de app

Zo werkt het:

  1. Open de ABN AMRO app
  2. Tik op de QR-scanner linksboven
  3. Richt de camera van je telefoon op de QR-code. Lukt het niet? Houd dan de camera iets dichterbij of juist verderaf. 
  4. Volg de stappen op je telefoon
  5. Log in en kies het onderwerp waar je over belt
  6. Daarna zie je de geschatte wachttijd. Tik dan op 'Bel ons'

Je scant onze QR-codes met de ABN AMRO app. Als een code niet juist is of niet van onszelf is, opent de app deze niet. Een veilig idee!