Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Beeldbankieren

Via je smartphone of tablet

Ga je binnenkort Beeldbankieren? Bekijk hoe je het gesprek start met Microsoft Teams. Zo ben je klaar voor onze afspraak!

Zo werkt het

Stap 1: Zorg dat Microsoft Teams werkt op jouw apparaat

Je kunt de Microsoft Teams-app op elk apparaat met Android of iOS installeren.

Stap 2: Ga naar beeldbankieren.abnamro.nl

Typ in de adresregel van je browser beeldbankieren.abnamro.nl of klik op onderstaande knop.

Stap 3: Vul het vergaderingnummer in

Een uur voor onze afspraak ontvang je van ons een e-mail. Hierin staat hoe je het gesprek start.

Het nummer van de vergadering vind je in de email.

Stap 4: Start verbinding

Het gesprek opent in Microsoft Teams. Je adviseur staat je te woord op het afgesproken tijdstip.

Zo werkt het

Stap 1: Zorg dat Microsoft Teams werkt op jouw apparaat

Je kunt de Microsoft Teams-app op elk apparaat met Android of iOS installeren.

Stap 2: Ga naar beeldbankieren.abnamro.nl

Typ in de adresregel van je browser beeldbankieren.abnamro.nl of klik op onderstaande knop.

Stap 3: Vul het vergaderingnummer in

Een uur voor onze afspraak ontvang je van ons een e-mail. Hierin staat hoe je het gesprek start.

Het nummer van de vergadering vind je in de email.

Stap 4: Start verbinding

Het gesprek opent in Microsoft Teams. Je adviseur staat je te woord op het afgesproken tijdstip.

Beeldbankieren via Microsoft Teams

Bekijk in deze video hoe je kunt Beeldbankieren met Microsoft Teams.

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of ik Microsoft Teams kan gebruiken op mijn smartphone of tablet?

Je kunt Microsoft Teams gebruiken op een een smartphone of tablet met:

  • iOS (Apple)
  • Android
Kan ik Microsoft Teams gebruiken zonder Microsoft account?

Ja, dat kan. Je neemt automatisch deel als gast.

Ik kan Microsoft Teams niet installeren op mijn apparaat. Wat nu?

Zonder Microsoft Teams kan je niet Beeldbankieren via je smartphone of tablet.

Tip: je kunt ook Beeldbankieren via je computer of laptop. Als je Google Chrome of Microsoft Edge gebruikt als webbrowser, hoef je Microsoft Teams niet te installeren.

Kan ik via een mobiel netwerk Beeldbankieren?

Voor een stabiele videoverbinding raden we aan om gebruik te maken van een wifinetwerk. Is dit niet mogelijk? Dan kan je ook via een mobiel 4G/5G-netwerk Beeldbankieren.

Hoe test ik of mijn camera en microfoon goed werken?

Via deze testvergadering kun je testen of jouw camera en microfoon goed werken.

Let op: dit is niet het Beeldbankierengesprek. Je wordt dus niet door een adviseur opgehaald uit de lobby.

De adviseur kan mij niet horen of zien. Wat nu?

Wanneer je de app voor het eerst opent, moet je toestemming te geven voor het gebruik van audio en video.

Kan je de adviseur niet horen of zien? Probeer dan via de chat in contact te komen met de adviseur.

Het lukt me niet om de afspraak te starten. Wat nu?

Op de starttijd van uw afspraak kijken we of je in de Beeldbankierenomgeving aanwezig bent. Ben je daar niet? Dan belt de adviseur je op je telefoonnummer.

Tip: controleer uw contactgegevens in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren Zakelijk.

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of ik Microsoft Teams kan gebruiken op mijn smartphone of tablet?

Je kunt Microsoft Teams gebruiken op een een smartphone of tablet met:

  • iOS (Apple)
  • Android

Kan ik Microsoft Teams gebruiken zonder Microsoft account?

Ja, dat kan. Je neemt automatisch deel als gast.

Ik kan Microsoft Teams niet installeren op mijn apparaat. Wat nu?

Zonder Microsoft Teams kan je niet Beeldbankieren via je smartphone of tablet.

Tip: je kunt ook Beeldbankieren via je computer of laptop. Als je Google Chrome of Microsoft Edge gebruikt als webbrowser, hoef je Microsoft Teams niet te installeren.

Kan ik via een mobiel netwerk Beeldbankieren?

Voor een stabiele videoverbinding raden we aan om gebruik te maken van een wifinetwerk. Is dit niet mogelijk? Dan kan je ook via een mobiel 4G/5G-netwerk Beeldbankieren.

Hoe test ik of mijn camera en microfoon goed werken?

Via deze testvergadering kun je testen of jouw camera en microfoon goed werken.

Let op: dit is niet het Beeldbankierengesprek. Je wordt dus niet door een adviseur opgehaald uit de lobby.

De adviseur kan mij niet horen of zien. Wat nu?

Wanneer je de app voor het eerst opent, moet je toestemming te geven voor het gebruik van audio en video.

Kan je de adviseur niet horen of zien? Probeer dan via de chat in contact te komen met de adviseur.

Het lukt me niet om de afspraak te starten. Wat nu?

Op de starttijd van uw afspraak kijken we of je in de Beeldbankierenomgeving aanwezig bent. Ben je daar niet? Dan belt de adviseur je op je telefoonnummer.

Tip: controleer uw contactgegevens in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren Zakelijk.

Kan ik ook Beeldbankieren via mijn computer of laptop?

Ja, dat kan. Bekijk hoe Beeldbankieren via je computer of laptop werkt.