Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Niet eens met de oplossing van je klacht?

Heb je de klachtenprocedure van ABN AMRO doorlopen en ben je niet tevreden over de uitkomst? Bekijk bij welke geschillenorganisatie je jouw klacht kunt voorleggen. Kan je jouw klacht nergens kwijt? Dan kun je altijd naar de rechter gaan.

 

Je klacht melden bij het Kifid

Organisaties met een financiering die vallen onder de Gedragscode Kleinzakelijke Financiering kunnen een klacht melden bij het  . In je kredietovereenkomst staat of deze onder de Gedragscode Kleinzakelijke Financiering valt. Kijk voor meer informatie op www.kifid.nl

Overzicht geschillencommissies

 

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 33 38 999
www.kifid.nl

(Voor consumenten en kleinzakelijke ondernemers)

Geschillencommissie Grensoverschrijdend Betalingsverkeer

Postbus 90600  
2509 LP Den Haag  
070 - 31 05 310  
www.degeschillencommissie.nl

(voor bedrijven en instellingen)

 

Reclame Code Commissie

Postbus 75684 
1070 AR Amsterdam 
www.reclamecode.nl

(voor personen, bedrijven en instellingen) 

Geschillencommissie Bureau Krediet Registratie (BKR)

Postbus 6080 
4000 HB Tiel 
0900 - 257 84 35 
www.bkr.nl

(voor personen, bedrijven en instellingen) 

 

Ben je een privéklant?

Bekijk dan hier of je de klacht bij het Kifid of een andere geschillenorganisatie voor consumenten kunt melden.