Heb je de klachtenprocedure van ABN AMRO doorlopen en ben je niet tevreden over de uitkomst? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan het
Dan zal Kifid je klacht doorverwijzen naar de Tuchtraad Financiële Dienstverlening (Assurantiën). Klachten van consumenten komen alleen bij de Tuchtraad terecht via een doorverwijzing door Kifid. Als de klacht wordt doorverwezen, word je hierover geïnformeerd door het Kifid.
Deze kun je ook indienen bij het platform van ODR . De EU heeft dit platform opgezet voor geschillen over online aankopen.
Ga na of je jouw klacht bij Kifid kunt melden of meld je klacht bij een geschillenorganisatie voor ondernemers. Kunt je jouw klacht daar niet kwijt? Dan kun je altijd naar de rechter gaan.
Dan heb je ook de mogelijkheid om je klacht neer te leggen bij Finanzombudsstelle Schweiz (FINOS) .
(Voor consumenten en kleinzakelijke ondernemers)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 33 38 999
www.kifid.nl