Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Veelgestelde vragen over de Overeenkomst Toegang

We zijn continu bezig onze dienstverlening te verbeteren. Onderdeel daarvan is dat u uw producten altijd kunt inzien en beheren. Wij verlenen standaard een Overeenkomst Toegang om u deze mogelijkheid te geven. 

Deze mogelijkheid bestaat alleen wanneer u naast de Overeenkomst Toegang ook een (ABN AMRO) betaalrekening en een betaalpas heeft. U logt dan eenvoudig in op Internet Bankieren met behulp van uw betaalpas en e.dentifier. Ook kunt u gebruik maken van de ABN AMRO app.

Een Overeenkomst Toegang betekent dat u de mogelijkheid heeft om uw product via Internet Bankieren of de ABN AMRO app in te zien en te beheren. Dit stellen we standaard ter beschikking voor al onze klanten. U kunt ervoor kiezen geen gebruik te maken van deze mogelijkheid. U kunt de Overeenkomst Toegang echter niet (laten) stopzetten.

Heeft u in het verleden gekozen om een betaalpas niet te gebruiken voor Internet Bankieren? Dan verandert deze situatie niet.  

Ook voor een gezamenlijke rekening is een Overeenkomst Toegang, een betaalrekening én een betaalpas nodig om te kunnen Internet Bankieren. Een betaalpas is persoonlijk. Wilt u dus beiden Internet Bankieren dan heeft u beiden een betaalpas nodig. De e.dentifier kunt u wel gezamenlijk gebruiken.
U kunt de papieren afschriften blijven ontvangen. Wilt u dit liever stopzetten? Dan regelt u dat eenvoudig hier.

U kunt zelf kiezen met welke betaalpas (privé of zakelijk) u inlogt op de afzonderlijke rekeningen.