Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Tegenrekeningnummer van je lening wijzigen?

Mail ons het nieuwe rekeningnummer

Wil je dat we het maandbedrag van je lening van een ander rekeningnummer afschrijven? Of wil je graag een automatische incasso aanmaken voor je Persoonlijke Lening of Flexibel Krediet? Lees hoe je dit doorgeeft. We verwerken je verzoek binnen 3 werkdagen.

Hoe geef je de wijziging aan ons door?

  1. E-mail versturen

    Stuur een e-mail naar: abnamroklantenservice@alfam.nl en vermeld daarbij:

    • Het contractnummer van de lening waarvan je het tegenrekeningnummer wilt wijzigen
    • Het rekeningnummer waarvan we nu je maandbedrag afschrijven
    • Het nieuwe rekeningnummer waarvan we straks je maandbedrag moeten afschrijven.
  2. Bankafschrift toevoegen

    Voeg een bankafschrift van de nieuwe tegenrekening toe als bijlage (attachment). Dit bankafschrift moet aan de volgende eisen voldoen: 
    • Het gaat om een bankafschrift van een volledige (aaneengesloten) maand 
    • Alle af- en bijschrijvingen van deze maand moeten hierop te zien zijn 
    • Je mag geen bedragen of andere informatie doorstrepen of afplakken 
    • Lever de documenten aan als pdf-document. Kopieën geplakt in programma's als Paint accepteren we niet.
  3. Verwerking wijziging

    We verwerken je verzoek binnen 3 werkdagen.

Daarom leen je bij ABN AMRO

Verantwoord lenen staat voorop

Als je leent, houden we rekening met je persoonlijke én financiële situatie. Nu en in de toekomst.

8,4 op Klantenvertellen

91% van onze leenklanten beveelt ons aan op Klantenvertellen.nl.  Lees onze beoordelingen .

Persoonlijk contact

Vragen over lenen? De medewerkers van onze Leendesk helpen je graag. Via chat, telefoon of beeldbankieren.