Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Bel ons vanuit de app

Dat is snel en veilig

Bellen vanuit de app

  • Geen nummer intoetsen
  • Geen belmenu
  • Direct bij de juiste afdeling
  • Vooraf zien wat de geschatte wachttijd is

Als je ons belt vanuit de ABN AMRO app, bel je direct naar onze klantenservice. Dat gaat sneller dan normaal. Je hoeft geen nummer in te toetsen en je slaat het keuzemenu over. Omdat je bent ingelogd, zien we meteen wie je bent. Een veilig idee! 

Zo werkt het

5. Bekijk de verwachte wachttijd en bel ons
  • Je kan met ons bellen op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur 
  • Je ziet de geschatte wachttijd voor het onderwerp dat je hebt gekozen 
  • Tik op 'Bel ons'
  • Komt het niet uit? Bel dan op een later moment

Goed om te weten: als je ons belt vanuit de app, betaal je de . Deze zijn hetzelfde als wanneer je ons telefoonnummer op de normale manier belt.

Zo werkt het

1. Open de app en log in

Heb je de app nog niet? Download de app.

Welkomstscherm van de ABN AMRO app

2. Tik op het help-icoontje onderin het scherm

3. Scrol naar beneden en tik op 'Bel met ons'

4. Kies waar je vraag over gaat

5. Bekijk de verwachte wachttijd en bel ons

  • Je kan met ons bellen op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur 
  • Je ziet de geschatte wachttijd voor het onderwerp dat je hebt gekozen 
  • Tik op 'Bel ons'
  • Komt het niet uit? Bel dan op een later moment

Goed om te weten: als je ons belt vanuit de app, betaal je de . Deze zijn hetzelfde als wanneer je ons telefoonnummer op de normale manier belt.

Veelgestelde vragen

Je kan met ons bellen op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten.  Stel dan je vraag aan Chatbot Anna. Zij kan bij veel bankzaken dag en nacht helpen met een antwoord op je vraag. 

Gebruikt u de app niet? Bekijk dan het overzicht van alle telefoonnummers.

Als je ons belt vanuit de app betaal je de  .

Als je een onderwerp hebt gekozen, zie je een schatting van de wachttijd. Houd er rekening mee dat dit langer of korter kan duren dan is aangegeven.

Wil je niet wachten? Chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen (op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur).

In de app vind je op het openingsscherm een aantal tips, die je zonder inloggen kan lezen:

Het is niet nodig om een telefoonnummer in te toetsen. Als je ons belt vanuit de ABN AMRO app op je telefoon, bel je direct naar onze klantenservice. Ook sla je het belmenu over. Omdat je bent ingelogd, zien we meteen wie je bent.

Ja, je kan ook met ons chatten vanuit de app. Chatbot Anna geeft snel antwoord. Als het nodig is, helpt de klantenservice je verder.

Als je ons belt vanuit de app, bel je ons vanuit de beveiligde omgeving van de app. De app krijgt elke twee weken een software-update en gebruikt de nieuwste beveiliging. Zo zorgen we ervoor dat je gegevens beschermd blijven.

Omdat je geen nummer hoeft in te toetsen, kan je je niet per ongeluk vergissen. Zo weet je zeker dat je contact met ons hebt. En omdat je bent ingelogd als je ons belt, weten wij ook zeker wie we aan de lijn hebben. Dat is wel zo prettig!

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kan ons vanuit het buitenland natuurlijk wel op de 'gewone' manier bellen. Bekijk ons overzicht met telefoonnummers.

Lees je deze pagina op je computer of laptop? Dan gaat bellen vanuit de app ook heel makkelijk als je deze   scant:

Scan de code en bel ons direct vanuit de app

Zo werkt het:

  1. Open de ABN AMRO app
  2. Tik op de QR-scanner linksboven
  3. Richt de camera van jouw telefoon op de QR-code. Lukt het niet? Hou dan de camera iets dichterbij of juist verderaf. 
  4. Volg de stappen op jouw telefoon
  5. Log in en kies het onderwerp waar je over belt
  6. Daarna zie je de geschatte wachttijd. Tik dan op 'Bel ons'

Je scant onze QR-codes met de ABN AMRO app. Als een code niet juist is of niet van onszelf is, opent de app deze niet. Een veilig idee!