Heb je zelf de pas geblokkeerd? Dan kun je deze ook zelf deblokkeren. Open de app en kies bovenin 'Betalen'. Ga naar 'Betaalpassen'. Kies je betaalpas en tik op 'Deblokkeren'.
Heb je de app niet? Ga dan naar Internet Bankieren. Kies 'Zelf regelen' en dan 'Deblokkeren' onder je betaalpas. Dit kan alleen als je nog kunt inloggen. Bijvoorbeeld met een extra pas van je gezamenlijke rekening.
Bel dan met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Deblokkeer je pas zelf via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Online deblokkeren kan als:
Deblokkeer je pas via Internet Bankieren. Gebruik hiervoor een andere pas, bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening, die gekoppeld is aan je betaalrekening.
Lukt het niet online? Neem dan contact met ons op .
Chatbot Anna helpt je in een paar stappen met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. Daarna helpt een medewerker je verder met het deblokkeren van je pas.
Deze hoef je niet te deblokkeren. Een nieuwe betaalpas activeer je via de telefoon met de code in de brief. Een vervangende betaalpas activeer je door te pinnen bij een geldautomaat of in een winkel. Je pincode blijft hetzelfde.