Tijdens het oriëntatiegesprek bespreek je samen met de hypotheekadviseur jouw persoonlijke situatie en hypotheekwensen. Lees hoe je je voorbereidt, welke documenten de adviseur nodig heeft en hoe je de afspraak wijzigt.
Heb je het oriëntatiegesprek al gehad? Dan is je volgende gesprek een adviesgesprek. Bekijk welke documenten je daarvoor nodig hebt.
Tijdens je hypotheekgesprek bespreken we persoonlijke informatie. Daarom moeten we zeker weten dat jij het bent. De hypotheekadviseur zal je identiteit controleren. Zorg ervoor dat je een geldig legitimatiebewijs bij de hand hebt.
Ook heb je de ABN AMRO app nodig. Let op: deze app moet op een ander apparaat staan dan het apparaat waarmee je het gesprek voert. Tijdens de afspraak legt de adviseur uit hoe je de app gebruikt voor je identificatie.
Kort voor je afspraak ontvang je een e-mail met alle informatie die je nodig hebt. In de e-mail staat ook een link om de afspraak te starten.
Komt de afspraak niet uit? Afzeggen of wijzigen doe je in Internet Bankieren of via de ABN AMRO app.
Stappenplan Internet Bankieren
Stappenplan ABN AMRO app
Om jezelf te identificeren heb je een van de volgende documenten nodig:
Heb je al een hypotheek bij een andere bank of geldverstrekker? Zorg er dan voor dat je een overzicht van die hypotheek bij de hand hebt.
We hebben informatie nodig over je inkomsten uit partneralimentatie. Deze informatie staat in het echtscheidingsconvenant. Kinderalimentatie telt niet mee voor de berekening van je hypotheek.
Wil je weten wat we precies voor je doen? En wat de voorwaarden zijn? Lees onze Algemene Voorwaarden en onze Vergelijkingskaart. Zo weet je precies waar je aan toe bent.
Mogelijk huisbankkorting bij een ABN AMRO-betaalpakket. En duurzaamheidskorting bij het kopen of verduurzamen van een energiezuinige woning.
Benieuwd naar je mogelijkheden? Maak een afspraak voor een gratis oriëntatiegesprek. Waar en wanneer je wilt, makkelijk via een videogesprek.
In Internet Bankieren kun je zelf je hypotheek bekijken en aanpassen. Hulp nodig? Stel je vraag aan chatbot Anna of neem contact met ons op.