Uw telefoon kwijtraken: het kan iedereen overkomen. Gelukkig is uw ABN AMRO app beveiligd met uw identificatiecode, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Daar kan dus niet zo snel iemand in. Toch is het verstandig dat u onderstaande stappen volgt.
Kunt u uw telefoon niet meer vinden? Neem contact op met uw
Verwijder de toestelregistratie van uw verloren telefoon voor de ABN AMRO app via Internet Bankieren. U kunt hiervoor inloggen met uw e.dentifier als u die heeft. Of u kunt de app op een ander toestel downloaden. Dit betekent wel dat u de ABN AMRO app opnieuw moet activeren. Lees hier hoe u dat doet.
Heeft u geen e.dentifier of andere smartphone of tablet tot uw beschikking? Vraag dan een e.dentifier aan. Let op: levering kan 7 werkdagen duren.
Heeft u een nieuwe telefoon? Als u de ABN AMRO app downloadt en activeert, kunt u snel weer bij uw bankzaken. We helpen u graag op weg.
Wij doen er alles aan om u veilig te laten bankieren op uw mobiel. Maar het is ook belangrijk dat u zelf weet hoe u veilig omgaat met uw toestel. Wist u bijvoorbeeld dat openbare wifi onveilig is? Bekijk onze tips over veilig bankieren.