De meeste bankzaken regelt u simpel zelf in de app. Zo kunt u schade melden zonder te bellen. Maar ook uw rekeningen instellen of uw kind toegang geven tot de app. Wilt u graag weten hoe dat werkt en wat u nog meer kan doen met de app?
Verwijder de cache onder de Google Play Store app in de instellingen van uw Android-toestel. Volg deze stappen:
Bent u uw identificatiecode vergeten of heeft u drie keer de verkeerde code ingetikt? Geen probleem, gelukkig kunt u dit zelf oplossen.
U kunt nu inloggen met uw nieuwe identificatiecode en de app gebruiken zoals u gewend bent.
De ABN AMRO app werkt helaas niet op Huawei-toestellen die sinds 2020 zijn geïntroduceerd. Google heeft de toegang tot de Google Play Store voor deze toestellen geblokkeerd. U kunt de ABN AMRO app daarom niet downloaden, installeren of gebruiken op deze toestellen. Ook niet via Huawei's eigen app store AppGallery. Houd hier rekening mee als u een nieuw toestel koopt.
Is alleen het laatste cijfer veranderd? Dan past u uw pasnummer eenvoudig aan in de ABN AMRO app.
Zijn er andere cijfers veranderd dan alleen het laatste cijfer van uw pasnummer? Verwijder dan uw toestelregistratie en registreer opnieuw.
Hierna activeert u de ABN AMRO app opnieuw. Hier heeft u uw identiteitsbewijs voor nodig.
Ga naar 'Profiel' > 'Rekeningen en betalen' en kies 'Rekeningoverzicht'. Als u een bepaalde rekening niet ziet in uw overzicht, bent u waarschijnlijk niet gemachtigd voor deze rekening. U kunt dit eventueel aanvragen via Internet Bankieren.