De meeste bankzaken regel je simpel zelf in de app. Zo kun je schade melden zonder te bellen. Maar ook je rekeningen instellen of je kind toegang geven tot de app. Wil je graag weten hoe dat werkt en wat je nog meer met de app kan doen?
Verwijder de cache onder de Google Play Store app in de instellingen van je Android-toestel. Volg deze stappen:
Ben je je identificatiecode vergeten of heb je drie keer de verkeerde code ingetikt? Geen probleem, gelukkig kun je dit zelf oplossen.
Je kunt nu inloggen met je nieuwe identificatiecode en de app gebruiken zoals je gewend bent.
De ABN AMRO app werkt helaas niet op Huawei-toestellen die sinds 2020 zijn geïntroduceerd. Google heeft de toegang tot de Google Play Store voor deze toestellen geblokkeerd. Je kunt de ABN AMRO app daarom niet downloaden, installeren of gebruiken op deze toestellen. Ook niet via Huawei's eigen app store AppGallery. Houd hier rekening mee als je een nieuw toestel koopt.
Is alleen het laatste cijfer veranderd? Dan pas je je pasnummer eenvoudig aan in de ABN AMRO app.
Zijn er andere cijfers veranderd dan alleen het laatste cijfer van je pasnummer? Verwijder dan je toestelregistratie en registreer opnieuw.
Hierna activeer je de ABN AMRO app opnieuw. Hier heb je je identiteitsbewijs voor nodig.
Ga naar 'Profiel' > 'Rekeningen en betalen' en kies 'Rekeningoverzicht'. Als je een bepaalde rekening niet ziet in je overzicht, ben je waarschijnlijk niet gemachtigd voor deze rekening. Je kunt dit eventueel aanvragen via Internet Bankieren. Lees meer over het aanvragen van een machtiging.
Heb je je rekeningen in een andere volgorde gezet? Of een foto of naam aan een rekening toegevoegd? Dan blijft dit zo bij een nieuwe update van de app. Je hoeft dus niets opnieuw in te stellen.
In de ABN AMRO app en in Internet Bankieren stel je zelf in welke rekeningen je wilt zien of verbergen. En je kiest de volgorde waarin je de rekeningen wilt zien. Het kan zijn dat je ze verschillend hebt ingesteld.