Werkt je betaalpas niet bij een geldautomaat? Of is je pas ingeslikt? Dit is vervelend. Gelukkig kun je meteen een vervangende pas aanvragen. Regel het snel in de app of via Internet Bankieren.
Kun je niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? Chatbot Anna helpt je in een paar stappen met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. Daarna zorgt een medewerker voor je nieuwe pas.
Open de app en kies in de balk bovenin 'Betalen'. Ga naar 'Betaalpassen'. Kies de betaalpas en tik op vervangen.
Log in met QR. Of gebruik een extra pas of de pas van je gezamenlijke rekening om in te loggen.
Kun je niet meer inloggen in Internet Bankieren of de app? Chatbot Anna helpt je in een paar stappen met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. Daarna zorgt een medewerker voor je nieuwe pas.
Met je iPhone, Android-telefoon of smartwatch kun je altijd makkelijk contactloos betalen, zonder betaalpas. Betalen werkt hetzelfde als betalen met je pas. Je houdt je telefoon of smartwatch tegen de betaalautomaat aan.
Betalen of geld opnemen kan ook met een creditcard, ook in het buitenland. Let op: contant geld opnemen met je creditcard kost minimaal € 4,50 per opname.
Het kost € 5 om je betaalpas te vervangen. Lees meer over de kosten van dagelijkse bankzaken.