Mevrouw Grens uit Oosterhout (90) verloor haar echtgenoot. Ze ging in gesprek met een Hulp bij Bankzaken Adviseur over haar bankzaken. Nu regelt ze - met een beetje hulp van haar dochter - online alles zelf.
Mevrouw Haers van der Schaft (78) schakelde even hulp in en regelt nu zelfstandig online al haar bankzaken. Hierdoor zet ze 2 jaar na het overlijden van haar echtgenoot een nieuwe stap in haar leven.
Wibo (66) is één van de 2,5 miljoen Nederlanders die moeilijk kan lezen en schrijven. Na een cursus vindt hij nu toch goed zijn weg in de ABN AMRO app. Lees zijn verhaal.
Hulp bij Bankzaken Adviseur Sylvia Speeks van Doorn helpt klanten vooruit met hun bankzaken. Samen met de klant zoekt ze altijd naar een oplossing.
Zelfredzaamheid van klanten is volgens Hulp bij Bankzaken Adviseur Louise van den Brink het doel. Als dat niet lukt, zoekt ze samen met de klant naar een goede oplossing. 'We letten goed op signalen van financieel misbruik.'